TrueSpirit
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TrueSpirit

Welkom op het forum van TrueSpirit een gezellige Nederlandse alliance guild in Wildhammer
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 toenadering tot de guild :)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
roguekast

roguekast


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 05-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Groningen

toenadering tot de guild :) Empty
BerichtOnderwerp: toenadering tot de guild :)   toenadering tot de guild :) Icon_minitimema jan 05, 2009 7:15 pm

IRL voornaam: Karsten
Leeftijd: 13
Woonplaats: Groningen, Groningen
Charactername: Rogoto
Race: Gnome
Class: Rogue
Lvl: 78

Waarom wil je TrueSpirit joinen?:
heb gehoord van Nathan (ook wel bekent al vichinni en vinecìa) dat deze guild leuk is, en voor raiden gaat worden.
aangezien dat ik al bijna lvl 80 ben, zocht ik al een raid-guild. maar was is er nou leuker dan aan een beginnende raid-guild deel te nemen?
zo leer je de mensen al goed kennen.

optioneel) Vertel wat leuks over jezelf:
ben karsten, en ben 13 jaar. speel al WoW toen ik 12 was (nu zo'n ruim anderhalf jaar).
ik speel het liefst wanneer ik kan WoW. aangezien mijn vader en moeder het niet goed vinden dat ik door de week (maandag, dinsdag, woensdag donderdag) online kom als ik veel te leren heb. maar de andere dagen, ben ik zoiezo bijna altijd Full-time online.

Groeten,

Karsten
Terug naar boven Ga naar beneden
lookolook
Admin
lookolook


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 04-01-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : purmerend

toenadering tot de guild :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: toenadering tot de guild :)   toenadering tot de guild :) Icon_minitimema jan 05, 2009 7:53 pm

Welkom Karsten,

In de toekomst gaan wij inderdaad wel pogingen doen in Naxx, maar let wel dat dit geen raiding guild is, maar wel een gezeligheids guild, raiden is er maar een onderdeel van. Momenteel zijn nog veel mensen druk aan het werken aan hun gear, en pas daarna, gaan we naxx in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dolores
Admin
Dolores


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : roermond

toenadering tot de guild :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: toenadering tot de guild :)   toenadering tot de guild :) Icon_minitimema jan 05, 2009 9:44 pm

Welkom Karsten ik hoop dat je het gezellig zult vinden bij ons in de guild, maar dat zal wel lukken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://truespirit.wow-wars.net
nachtwalker




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 04-01-09

toenadering tot de guild :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: toenadering tot de guild :)   toenadering tot de guild :) Icon_minitimema jan 05, 2009 10:10 pm

idd van mij ook welkom Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Vichinni

Vichinni


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 06-01-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Vries (Dichtbij Assen)

toenadering tot de guild :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: toenadering tot de guild :)   toenadering tot de guild :) Icon_minitimevr jan 30, 2009 3:46 pm

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey karsten! Cool

Je zit al in de guild (dacht ik??? scratch) maar toch nog welkom van mij Very Happy


m.v.g. Nethn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





toenadering tot de guild :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: toenadering tot de guild :)   toenadering tot de guild :) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
toenadering tot de guild :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» guild joinen?
» Apply voor de guild

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TrueSpirit :: Welkom :: Plaats hier je apply !-
Ga naar: