TrueSpirit
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TrueSpirit

Welkom op het forum van TrueSpirit een gezellige Nederlandse alliance guild in Wildhammer
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Applicatie van een jonge Belg

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Michael Pelgrims




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Putte bij Mechelen => Kan later worden => Berchem bij Antwerpen

Applicatie van een jonge Belg Empty
BerichtOnderwerp: Applicatie van een jonge Belg   Applicatie van een jonge Belg Icon_minitimewo jun 24, 2009 3:45 pm

IRL voornaam: Michael Pelgrims

Leeftijd: 19

Woonplaats:

Momenteel in Putte bij Mechelen, maar dit kan volgende maand veranderen naar Berchem bij Antwerpen

Character:

Ik wil op jullie server een DK aan te maken.

Waarom wil je TrueSpirit joinen?:

Wel ik wil mijn vrienden Sandra en Gerrit volgen nadat ik niets anders dan positieve dingen heb gehoord en gezien. Ik wil nog eens plezier beleven met WoW wat al een hele tijd geleden is.

Enkele belangrijke details:

1) AL 6 maanden non-actief (zeer weinig kennis over DK’s en Northrend)
2) Oorspronkelijk Horde op andere server, maar ik volg mijn vrienden met een Alliance DK
3) Kan redelijk hectische vacantie worden
4) ik begin eind September aan de Hoge School in Antwerpen (Plantyn) en sinds ik een
eerder trage student ben zal ik niet zo vaak spelen.
5) Geschiedenis van lid te zijn uit allemaal slechte guilds en 1 goede die kapot ging (Hollands Gevaar )
6) Eerlijkheid en respect zijn SUPER belangrijk voor mij
7) Ik ben enorm behulpzaam
Cool Elke kleine goede daad vind ik al zeer belangrijk. Dus helpt iemand mij zal ik zeer
zeker mijn best doen om iets terug te kunnen doen.

(optioneel) Vertel wat leuks over jezelf:

Ik heb een eerder vreemde humor volgens sommigen en ik lach zeer graag. lol!
Ik heb ook al wat meegemaakt (IRL) en kan soms wat prikkelbaar zijn. Maar ik zal dan ook direct vermelden dat ik liever over iets anders praat.
Ja, verder zoals ik al heb gezegd: Ik wil nog eens plezier beleven met WoW wat al een hele tijd geleden is. Ik raid zeer graag en ik wil zeker wat bijleren, ik sta dus ook open voor commentaar. (Liefste opbouwende kritiek, dat is handig voor iedereen ^^)

Ik hoop een fijne tijd bij jullie te hebben en ik wil zeer zeker deel uitmaken van een goede guild en ervoor werken om een “winst” te worden van de guild.
Terug naar boven Ga naar beneden
lookolook
Admin
lookolook


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 04-01-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : purmerend

Applicatie van een jonge Belg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Applicatie van een jonge Belg   Applicatie van een jonge Belg Icon_minitimedo jun 25, 2009 3:35 pm

Welkom aan boord Micheal, ik hoop dat je het naar je zin hebt bij ons
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael Pelgrims




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Putte bij Mechelen => Kan later worden => Berchem bij Antwerpen

Applicatie van een jonge Belg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Applicatie van een jonge Belg   Applicatie van een jonge Belg Icon_minitimedo jun 25, 2009 5:36 pm

Bedankt en DK is echt wel vet, voorale de begin quests, je vliegt er wel over wat ervoor zorgt dat het mooie liedje niet lang duurt. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Applicatie van een jonge Belg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Applicatie van een jonge Belg   Applicatie van een jonge Belg Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Applicatie van een jonge Belg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
TrueSpirit :: Welkom :: Plaats hier je apply !-
Ga naar: